Jumaat, 14 Ogos 2009

::KONVO..KONVO::

Esok konvo?

Konvo ni best utk mereka2 pergi ke gerai konvo atau kepada mereka yang menerima skrol? Skrol kosong benornya tuh..sebab nk pulangkan jubah konvo tu baru dapat ijazah penuh yang dah disahkan oleh Senat Universiti..

Perasaan excited mahu konvo itu hilang. Kerja2..Adeh..
Sekarang ini niat cuma satu. Ambil skrol, jumpa kawan2 jap [sila bawa bunga anda]. dan pulang ke rumah untuk tidur kerana anda akan mengalami depresi semula di hari Isnin..

Mood aku pun tak berapa nak baik benor nya hari ni? Tau pasal apa..Kul 2 pagi tadi dapat mesej dari bos..marah2. Asalnya, delivered jam 11 mlm tapi dah bg silent hp. Asalnya nk buat 'keje2 individu di awal pagi' terbantut dek kerana bengang ngan mesej tersebut..maka, aku tido balik..Sapa yang rugi di sini. Bukan bos, bukan anda yang membaca..tp,aku yang rugi...HUAAA!!!

Kenapa aku tension sangat pasal kerja nih? Sebab...aku tak reti lagi nak buat apa yang boss suruh dengan baik. Dah, sudah2 membebel..mari teruskan kerja...

2 ulasan:

AmOi berkata...

tahniah..so boleh la belanja kita yg xkonvo ag ni..wink2
apa punya falsampah la....

... berkata...

belanja??ermmm..to be considered..