Selasa, 22 Oktober 2013

Malam masih muda

Assalamualaikum,

Lama betul aku ambil masa untuk update belog ni. Tak ada hati nak update sangat. Life makin membaik. Makin bahagia, Alhamdulillah.

Ha, buat sesiapa yang masih dok membaca blog ini. Ramai sangat dah orang tanya dah ada isi ke belum, meh aku tulis kat sini, untuk saat ini belum ada. Haiah la...Ramai rupanya orang sayang. Kah..kah..kah..

Aku bahagia hidup sekarang, cuma satu tu la...Betul-betul menyiksa jiwa wanita aku. Tiap-tiap malam, aku kena persiap mental dan fizikal. Kena persiapan yang rapi. Nak tau kenapa? TIKUS, habis tupperware mahal aku jadi mangsa dah.

Walaupun aku dah simpan, kemas dan bersihkan satu rumah, CHE TI tu masih minat masuk ke rumah. Dan nak tau level mana sabar aku dengan CHE TI???

Boleh tak dia gigit washing machine rumah aku dan jugak gigit wayar dalam machine tu, sampai machine tu dah disfunction. Hah, aku dah istifgar banyak dah ni. Berang je tiap kali aku teringat.

Mungkin ini peringatan dari ALLAH supaya aku boleh mula basuh baju dengan tangan sambil berzikir laju-laju dalam hati. Ok, boleh jugak aku kurus lepas ni...

Ok, tu je la...Aku ni kalau nampak banyak masa lapang ni tu lambangnya suami aku kerja malam tak balik lagi la puncanya.

Moh la kita. Bilas baju. Laki aku tadi dah berus apa yang patut, aku tinggal nak bilas dan sidaikan je la...

Wassalam. 

3 ulasan:

ct cucubi berkata...

cube psg jerat tikus.. :)

Basyirah Abd Rahman berkata...

haha.. kelakar tapi sile jangan mare saye ketawe (baca nada Samy Vellu).
Sabaq la no alia.. Hang tau dak aku dulu pun ade masalah dengan che Ti ni. Ms tu lagi la. sampai dah lali kot dia duk gerit pintu kayu bilik aku. Perangkap pn x jalan beb. Sekali satu malam tu buleh dak dia naik atas katil lalu kat kaki aku dan lintas ke perut Azfar? Sekali kau tau apa berlaku? Azfar dengan sedasnya timbus tikus tu dengan bantal (bila tikus tu lari ke bantal) dan tumbuk sekuatnya. Mati terus x bernyawa si cek Ti itu. Sampai la alhamdulillah dh xdak tikus.
Depa ni pun cerdik weyh.. Xleh ckp atau ngumpat depa.. Nnt depa datang..

... berkata...

gile ah...aku dok bayang dia lalu toing toing...