Selasa, 24 Januari 2012

Berkelah di tepian pantai..



Assalamualaikum,

Dua hari lepas saya mengadakan aktiviti trekking. Seronok. Sebenarnya biasa je. Tapi saya nak syok lebih-lebih. Exaggerate, bak kata mat saleh. Lama dah tak jalan-jalan.

Saya pergi berdua je. Dating katanya. Dengan kakak senior lab sebelah.

 Siap boleh buat analogi dalam kehidupan sebenar. Sebab sebenarnya dalam hati saya sepanjang jalan sebelum sampai pantai, saya dah rasa nak putus asa, dan dah pancit. Padahal perjalanan pergi balik lebih kurang 7km je pun. Mengada kan.


Kami teringin nak ambil gambar gedik, tapi tak pandai buat kembung pipi. Maklum la, masing-masing dalam proses menuju penghujung 20-an.

Alhamdulillah, semua selamat dan sempat pulak singgah MPH di Gurney Plaza dalam perjalanan balik sebab terpengaruh dengan wall fesbuk sepupu yang kata MPH buat clearance sampai Ahad. Namun, hampa sebab clearance tu kat Mid Valley ye cik Ad...


Ada baki 3 kupon untuk dihabiskan.

Tu je nak cerita. Selamat pagi semua...

Tiada ulasan: