Khamis, 25 Mac 2010

Tengah rajin + semangat

Jam dah nak dekat pukul 5. Update blog, boleh?

Ada 3 kisah.
-----------------------------------------------------------------
Kisah 1:

Kisah budak baru 2 kali jejak kaki ke Pulau Mutiara. Beli tiket bas untuk turun kat Sg. Nibong. Alih-alih kena halau turun kat Butterworth jam 4.30 pagi. Tercangak-cangak tak tahu nak ke mana. Ah, tak pe. Kurang-kurang catat sejarah naik feri jam 5.30 pagi. Ada klas tak?


3 mamat bangla jakun macam aku pertama kali naik feri dengan sorang apek. Takut org kutuk aku jakun gak, sorok-sorok amik gambar..Hihi.

-----------------------------------------------------
Kisah 2:
Ok. Jimat entri. Layan je la ye gambar. Taip panjang-panjang pun, nak buat apa kan?




Jangan salahkan aku, pasal ambik posing gile sopan. Salahkan org sebelah. Dengan die, aku otomatik jadi gitu.


Ye, baik. Tepat tekaan anda. ramai pandang kami 2 kali pasal warna2 baju.


Jalan berjam-jam, beli 6 ketul je.


Tekan sekali je!

------------------------------------------
Kisah 3:


Kek oren, asal nak jamu kat tetamu istimewa, tapi jadi jamuan tong sampah. Pasal sagat kulit oren banyak sangat. Pahit, ok.

Sekian, sahaja.

Aku sedang memujuk hati yang lara. Selawat banyak-banyak. Moga tenang jiwa.

Wassalam.

2 ulasan:

baju hijau berkata...

cantik gambar..haha

Itu..aku berkata...

tak boleh lawan gambar kamu~