Khamis, 16 Disember 2010

Keje bebel je dia ni

Ok la..Nak stori..

Ok..bebel..Akhir-akhir ni aku memang nak ngomel je keje...

Aku tension ni. Rasanya aku dah tak sentuh hal berkenaan master dekat 2 bulan. Huh, sedih tak terkira. Dan juga, aku sedang berperang perasaan. Geram dengan hal server. Oh, tak payah la nak detailkan masalah server di sini. Bukan ada yang nk paham sangat pun.

Aku cuba pujuk hati. Sekurang-kurangnya, aku dah makin tahu banyak perkara berkenaan server. Mysql server connection dan segala bagai yang berkaitan. Walaupun merangkak, tapi, ada la juga bergerak.

Terima kasih pada bos cik Sarah, dan Awanis, pasal dah jadi mentor tak bergaji aku..Haha...hari-hari belajar pasal database... Dah mula mengorak langkah menggodek stored procedure and Triggers itu. Tapi, tetap tak boleh nak lawan korang. Benornya, dulu sebelum resign di kompeni tu, dah belajar sikit, tp, lama tinggal, LUPA.

Tapi, jangan suruh aku buat website. Huduh piang la design aku. Malas okeh, nak godek mende alah CSS itu.

Apa lagi ye? Ermm..tak ada dah..

Aku harap sengsara ini akan berakhir minggu ni...

p/s: punya banyak kerja sampai tak sempat pun nak buat medical check up untuk daftar master..Amacam? blagak kalah PM x?



Tiada ulasan: