Isnin, 28 Februari 2011

Saya banyak mulut

Sesungguhnya, adalah suatu perkara yang sengsara bagi seorang yang banyak cakap/banyak mulut/talkative, tinggal sorang diri.

Tak dapat dinafikan bersendirian itu, boleh menenangkan...

Tapi, sekarang ni, aku dah rasa mati kutu dah.

Oh ya, sepanjang 2 hari lepas, boleh sembang banyak-banyak dengan mak-abah.

Pasal aku kurang bercakap dalam makmal. Entah kenapa.

Ada banyak politik dalaman lab, serik. Cakap banyak nanti, kita tak tahu hati orang. Ada yang terasa hati pulak. Haih. Diam je lah. Senang.

Konsepnya kat sini, rasa nak cakap dengan dinding lah.

Sekian.


2 ulasan:

kak lin berkata...

Hahaha..alia..dah la mkn sorang2, pi jln sorang2..smuanya sorang2..kesian..klu k.lin utk mgelak dr ckp dgn dinding..call la mak ayah,kwn2..kdg2 1 mlm smua2 kkk.adk k.lin sembang..hr itu namanya ramah t'lebih..

Itu..aku berkata...

haha..ada masanya malas nak habiskan kredit sekadar nak sembang2..