Jumaat, 4 September 2009

iftar di BANGI

Mengkisahkan iftar yang tidak seberapa minggu lalu. Yang tidak begitu teratur perancangannya. Kerana hanya dihadiri oleh insan-insan yang paling pro di kalangan yang tidak pro.=)
saksikan gambar.


Memulakan aktiviti dengan keyakinan. [mahu membakar ikan]


Di samping mereka menyediakan hidangan sampingan.


Agak-agak apa yang mereka buat?


Setelah 45 minit..

bersungguh-sungguh nampaknya (setelah sejam)

Mereka itu..

Gambar bawah: banyak tu je pun nak panggangnya (adeh!)

AKHIRNYA..

Sekadar recall pengisian yang sempat dengar.

Beramal dan beraktiviti bersesuaian dengan fisiologi badan.

Rancang aktiviti harian. Jangan main taram.

Tidur lepas isya' (dlm pukul 10). Bangun jam 3..[ana insaf]..

Sekian.

2 ulasan:

bos berkata...

ni mesti bebudak bandor yg nyalakan api tu kan?

sampai sejam tak berbara lagi arang tu..

ish2. ikhtilat sifar..

Itu..aku berkata...

dah tak siqoh eh?hehe.