Selasa, 24 November 2009

Hari ni hari Selasa

Memulakan hari dengan mengantuk.. Pasal malam sebelum miting sampai kul 2. Malam tadi lak sembang-sembang rumah.

Tapi, buat biasa je.

Tiba-tiba rasa perubahan dalam diri.

Dulu zaman belajar, sah-sah la aku ponteng kelas kalau dalam macam ni. Tak pun pergi kelas dengan keadaan miserable. Tapi, kali ni datang kerja dengan steady dan kemas baju kerja [tu pasal kena gosok baju seminggu terus]. Ada beberapa petanda aku messy pergi kuliah.

-Pakai t-shirt.
-Pakai jaket tak buka-buka.
-Lepas habis kelas terus balik rumah.
-Bawa buku nota je. Beg kuliah apa pun tak bawa.

Haha. Buat list siap.

Bila keje tu siap tak tidur siang. Wah, bravo2..

Seronok pasal semalam, hosmet aku dapat keje baru. Pastu, hosmet sorang lagi dah selamat tunang. Dan dapat member untuk bjuang untuk impian yang satu itu.

Aku tengah gembira nih. Buat keje sambil makan wafel. Sambil dengar Sinar.fm. Buang tebiat jap. Sekurang-kurangnya hilang ngantok dan mengabaikan kebisingan di pejabat ini. Yeah..

p/s: dulu aku ada kutuk polis trafik kan? Hehe. Tetiba rasa rasa dorang ni baik lak. Polis yang ensem itu..

Tiada ulasan: