Rabu, 4 November 2009

:7:


Malas la nak update blog ini..

Sebab..daripada aku update blog, baik aku main tanam2 sayur dalam facebook. Hehe..[baru je memulakan kerjaya ni]

Semalam aku dilanda mimpi ngeri.[btlke ayat dilanda itu?].

Tapi aku tak reti la nak cerita. Nak karang-karang ni.

Pasal aku bangun2 tu, terus terduduk dan termanggu seketika. Aku pun tak tahu hujung pangkal cerita mimpi tu. Tau-tau je kena kejar...huhu..

Ha..kakak (along) dah bjaya posting. Babai Bintulu. Beliau dapat tempat kat Hospital Tentera Kem Terendak, Melaka. Syukur la die tak payah dok ceruk hutan itu lagi.

Lalu, dengan itu aku akan ikut mak fly ke Bintulu minggu depan. Yeehhaa!![lupa diri tu ada banyak keje]..

Mak g Bintulu konon-konon nak tengok kot-kot boleh nak beli perabot buat pemenuh ruang dalam kargo along nanti. haih!

Aku? nak main flying fox dalam kem die. [kes xdapat offer PLKN]

Lalu, mendengar pengkhabaran cek gaji dah keluar. Seronot laa lagi hari ini.

Hehe..

Kul 10 ada miting. Aku nak jalan-jalan dulu. Babai

Tema gambar: Keluarga
Along n mat alip

1 ulasan:

SaMihaH berkata...

syoknye pi sarawak...! [jeles kuasa 3] =p