Isnin, 26 Oktober 2009

BAHAGIA

Di Palm Garden Resort kini. Menjadi AJK. Ni kes nak masuk free punya pasal, sanggup jd AJK.

Mahal woo nak masuk. Lagipun, aku belum ada geran penyelidikan nak tanggung kos dia.

Penting untuk aku rembat semua peluang yang ada dalam tempoh terdekat ni. Supaya aku lebih terdedah dengan 'the real Bioinformatics'.

Kalau orang buat status relationship dalam facebook atau friendster, aku pun nak guna status tu utk ini..

Level of education: It's complicated..Hehe

Argh..itu bukan fokus utama entri kali ini. .

Sekali lagi, fokus itu....

Adalah...

MAKAN...

Hehe...

Aku teruja...

Makanan yang bersinar-sinar...di bawah sinaran lampu malap...

Sungguh menyelerakan...

sepinggan nasi dipenuhi lauk pauk enak
sepinggan sate penuh rempah
2 mangkuk salad [kenapa masa makan kenny roger punya salad ritu aku tak lalu sangat ha?]
2 mangkuk aiskrim
1 pinggan buah-buahan
beberapa potong tiramisu, kek cheese, brownies...

Ok, itu hanya yang mampu ku rembat tengah hari ini

Alhamdulillah. Thanx for the treat...[Kehkeh]

Tiada ulasan: