Jumaat, 16 Oktober 2009

LUPA

Aku ada perangai pelik..

Beli barang..P bayar...Ambil duit baki..Lalu, tertinggal barang kat cashier..

Tapi, tak sangka la pulak hari ni. Its getting worse..

Minyak motor nak kering.. Nampak stesen Esso (biasa aku isi kat SHELL). P la singgah sat.. Dah bayar, aku simpan la handbag segala,kan.. Lalu, terus memecut..

Agak-agak apa yang aku lupa?

ARGHHH....AKU LUPA NAK ISI MINYAK!!!!! (Dah tiba masanya aku minum ENFRAGROW kot?)


p/s: Malam ni dok sorang lagi.. Mari merayap Mid Beli

3 ulasan:

samihah berkata...

o my GOD..!! what was on ur mind masa tuh...?? klakar la hang ni adliah.. semakin tua barangkali... hahaha..

rajin btui hang pi sedekah kat Esso tu...ngeee~~

Allah nk tegur tu, hang dh lama x sedekah kot... =p

alia berkata...

tu la..dah hampa pakat tinggai org sensorg kat umah.pergi johor kunun2
.huhu..sedih sampai terlupa nk isi minyak..

norhani berkata...

kahkahkahkah......(aku dh tergolek-golek ketawa ni)