Isnin, 4 April 2011

Sudahlah

Sudah masuk minggu ke dua. Lebih tepatnya hari pertama minggu ke-2.

Masalah jetlag tak sudah lagi. Batuk tak reda lagi.

Tidur hari-hari jam 3 pagi. Esoknya nak kerja. Sampaikan kena pesan ayah bonda tolong call untuk gerakkan subuh.

Hidup sorang ni, macam ni lah.

Jadinya, dah masuk minggu ke 2. Takkan nak melayan perasaan lagi kan? Berusaha dan bersemangat lah kamu!..Hoyeah!

Banyak lagi perkara yang kamu nak buat lepas master ni Adliah!..

Jadi, jangan buang masa!

p/s: dah lama tak tempek gambar kan? next entry lah...

Wassalam.

4 ulasan:

rozelt @ syaz berkata...

teroknye panahan jetlag alia..
err..master dah nak habis erk?? bagus2x..

Itu..aku berkata...

master? mana adanak hbs lg...long..long way to go..

Basyirah Abd Rahman berkata...

ye.. sudahla yg lepas tu.. sebenanye i tahu, u tdo tak lena sbb ape. hahaha

Itu..aku berkata...

sebab apa ha?kalau ikutkan memang jetlag..pasal kat mekah tido kol 12..malaysia dah pukul 3 pagi...