Jumaat, 8 April 2011

Tanpa tajuk

Saya nak tulis entri baru. Seronok juga tengok kawan-kawan ada sahaja idea cerita untuk dikongsi.

Tapi, saya sungguh-sungguh tak ada idea.

Jadi, saya tulis entri tanpa ada bahan nak kongsi ni dengan tujuan nak beritahu saya sihat sejahtera, malam ni nak balik KL-Seremban sebab rasa bosan habiskan hujung minggu seorang diri.

Kalau nak tahu, perkembangan master, saya dah mula merangka manual untuk kerja-kerja di makmal basah (wet lab), iaitu termasuk dalam milestone ke 3 saya. Ada lagi 2 MS untuk dicapai sebelum saya boleh graduasi, iaitu analyze result and thesis writting. Ok, tak perlu bercerita panjang hal itu, agak bosan untuk dihurai panjang di sini.

Sekian lah. Perkembangan terbaru buat siapa-siapa yang rindu.

Wassalam.
Saya berusaha ambil gambar sendiri.


2 ulasan:

Basyirah Abd Rahman berkata...

ya. tiap kali ku buka blog, ku tertunggu2 untuk melihat update dr kawan2. ekeke.. entri ini sungguh jujur. ahaks

Unknown berkata...

bestnye dah nak graduasi..syaz maseh mrancang2 nak smbung ke x..hehe..stuju dengan basyi..entry yg sgt jujur..hehe