Khamis, 15 April 2010

Macam mana ye...

Tak ada pengalaman ni.


Macam mana nak buat ye?


Puas dah tanya encik google...



Nak berlagak ambik gambar guna kamera laptop baru...hehe

Macam mana nak cuci akuarium ni?

Dalam makmal pun ada akuarium, sofa, microvawe....

Memang masyuk...

Lagi best, peraturan dia, orang lelaki boleh berada sampai 7pm je dalam ni, lepas tu dak perempuan boleh bermaharajalela dalam ni, buat rumah no 2. Gamak kata terlajak study dalam ni, takut dah nak balik, boleh tidur terus kat sofa empuk tu sampai esok sebelum orang datang...haha~

Macam mana nak cuci menalah akuarium gedabak ni...

Eh, ikan tak makan lagi... Buat baik ngan haiwan suruh mereka doakan kejayaan kite...Hehe..

Ok lah, sekian dulu..

Wassalam...

2 ulasan:

Basyirah Abd Rahman berkata...

hobi same ngan encik azfa! hang pi korek rahsia tokei ikan. die taruk semue ikan yg mancing kat lombong sumbat dlm akuarium.

Itu..aku berkata...

akuarium dah keruh