Isnin, 26 April 2010

Nak senyum je sepanjang hari, boleh?

Seronot sungguh hari ni...

Semalam, mak cik dok sebelah dalam bas, tak caya umur aku dah 23..Hehe..Dia ingat muda lagi..

Hari ni, ustazah yang datang ajar anak supervisor aku ngaji dalam lab, tak caya aku keje sini. Ingatkan budak sekolah mana. Katanya,

"Eh, mudanya!"

Hehe..Tu yang terasa nak senyum-senyum sepanjang hari ni..

Senyum..senyum..Hehe..


Sekian..

Wassalam..

Berkawan kena ikhlas..

p/s: Nabilla dah nak sampai sini esok! Double seronok!


-------------------------------------------------------------------------------------------

Aku baca jurnal

Nampak tak nama yang aku highlight tu?

Fuh, tak kenal pun sapa orang tu.. tapi, tu nama melayu...(mode: fanatik melayu Islam)..Hehe..

1 ulasan:

merentas horizon berkata...

haha.. padanlah kite slalu gembira2.. sbb slalu mengalami situasi tersebut ^_^