Rabu, 13 Oktober 2010

Tukar tajuk

Ok. Aku nak buat post ke -2 hari ni.

Nak update pasal master aku..

Aku sembang-sembang dengan supervisor aku. Dia nasihatkan aku tukar tajuk, kembali pada yang lama. Pasal Alzheimer. Leganya, aku dah baca sikit pasal mende ni dulu. Tapi, tak habis la.

Kawan-kawan, itu lah namanya penyelia. Tempat kita berbincang. Bukan ikut arahan dia. Itu yang aku pelajari di sini.

Dah aku ambil option penyelidikan untuk master ni, jadi, tempoh nak habis tu sangat lah unpredictable. Big bos aku tu memang tak nak simpan aku lama-lama dalam lab dia. Kalau boleh nak cepat-cepat campak aku keluar sambung bagi dapat habis level lain lg.

Yeah, move on! Hoyeah!

Ok2. Fokus. By end of this week I'll come out with the decision. Ok. Kali ni tak boleh nak main-main dah. Keluar keputusan mesti siap dengan master plan, siap dengan drug target dan bajet nak guna untuk buat eksperimen nanti.

Ok. Itu sahaja...

Doakan aku cepat-cepat habis.

Dan juga, istiqamah..

Ok...itu post ke-2 hari ni. Suka-suka je kan?

Hehe.

Wassalam.

Tiada ulasan: