Sabtu, 12 Februari 2011

Seronotnya!!

Assalamualaikum,

Hari ni dah kurang meroyan. Agak tenang sikit. Berbanding 2 hari yang lepas. Agak down dengan diri sendiri.

Btw, thats not the main point.

Tujuan tulis post ni, adalah untuk menyatakan perasaan gembira nya terhadap sahabat saya, si Basyirah itu.. Haha. Saya tak berhenti senyum meleret bila baca berita tersebut. Hehe...

Tapi, masak aku..masak.. Lepas ni jadi bahan la..Ada la mulut akan tanya aku punya giliran. Tak pe. Bak kata anak muda mudi, kayuh pelan-pelan.

Sarah, biar kayuh pelan-pelan. Daripada tak kayuh langsung.....

p/s: ada member tegur, status fesbuk aku selalu tak semenggah...ada-ada je..

Hehe.

Selamat hari minggu.

3 ulasan:

Basyirah Abd Rahman berkata...

alahai hang tu kalau sengeh2 tu mesti ada news tak habaq gue. haha.. ape cer sekang? ade kisah yg ketinggalan ke? haha

... berkata...

mana ada..kalau ada news best, wa maklumkan...blink..blink..

Merentas Horizon berkata...

hahaha. alia, alia.. takpe2 N9 tu dekat je kalo u nk bg makluman lewat2. tp kalo i ada menda lain,lu redho je la ek.

saiko la hg ni alia.