Rabu, 12 Ogos 2009

:SWITCH:

switch? ke suis..ke ni nama function dalam language php.Ok la, sila mengarut dalam bahasa yang selain programmer boleh faham, ok?

Disebabkan aku ni bukan pure IT maka, setiap hari aku n da geng dapat la 'tazkirah' harian dari bos2 company ini.. dan kemuncaknya adalah semalam.. Bagi aku itu psiko.Bagus la. As catalyst bagi aku. Tp, big bos kata itu baru permulaan tekanan. Aku baru nampak bahawa kerja aku sekarang ni kena serap tekanan.dan aku juga perlu menyedari akan tanggungjawab sosial di luar sana menunggu. Nak letak jawatan yang kt luar tu x?hehe..

Dan itu lah yang membuatkan aku tido kat ofis mlm td memahamkan bab 30.Berhantu betl bab 30 ini.. Balik jam 5 pagi. Masuk semula pejabat jam 8. Tak la hectic lagi ni. Projek pn belum diberi due nya. Jadi, kita warm up. Bagi biasa kan badan berfungsi n otak mahu berfikir walau dalam keletihan.

Sebenarnya aku dah dapat semua latihan ni masa join tamrin2 di kampus. Tp, baru sekarang nampak nilainya??

NILAI2 yang perlu ada kini:
-Disiplin
-Rajin
-Tahan tekanan
-Dengar arahan
-No give-up
-dan yang terbaru --> MESTI PANDAI PUTAR BELIT..

YAKIN BOLEHH!!

Tiada ulasan: