Rabu, 25 November 2009

entri tak ada makna

Ya. Hari ini agak sibuk.

Dengan melayan kehendak orang sekeliling dan juga menyelesaikan kehendak diri. Buat orang rasa seronok, kita pun seronok.

Apa yang aku seronok? Haha. Hari ni saya bonceng (kalau tukang yang bawa tu panggil tunggang ke bonceng ha?) Jehan on her first ride on a motorcycle. Wohoo...

Apa-apa je la.. Layan..~

Dan, dok dalam bilik postgrad ni mmg inspire aku la. Banyak bagi aku semangat untuk aku melangkah lebih jauh. Juga, aku bukan kategori budak pandai. Tapi, aku akan usahakan sesuatu yang kita boleh panggil sebagai 'personal achievement'. Doakan aku ye kawan-kawan.

Dalam proses merancang perjalanan hidup. Perancangan 10 tahun dan ke atas. Tapi.... Ada sesuatu yang mengganggu fikiran. Dan tak reti nak dinyatakan di sini. A very personal matter. Susah nak share untuk public.

Ok la. Aku membayangkan kalau aku baca balik entri-entri yang aku dah buat bila aku menjangkau umur 40-an (kalau panjang umur la). Apa pendapat aku tu masa eh? Haha..

Ok la ...Mahu teruskan kerja-kerja tertangguh. Wassalam...

Mari layan gambar. Tema: Office


Wajah ceria penghuni bilik Post Graduate . Faculty of Dentistry, UM. (Adliah, Jehan, Henri, Helen, Dr. Omar~yg kat belakang)

Photo taken by Dr. Omar (Iraq mari).

Layan~ Edisi tayang gigi

Ni la pertama kali aku ambil gambar bertopi keledar dalam sejarah bawa motor dalam tempoh 4 tahun ni.


Tiada ulasan: