Khamis, 26 November 2009

Ya..sedang lapar dengan dahsyatnya

Aku menaip dalam keadaan lapar. Lapar dengan dahsyatnya. Perut cap tong kot pasal pagi tadi dah sarapan dengan penuh lahapnya jua.

Sebentar nanti ada farewell party sempena resignation Pheik Im yang mahu pulang ke Penang. (Gambar upload kemudian)

Ingat nak balik Seremban pagi esok je pasal nak elak kesesakan. Tapi, bila fikir2 balik, baru otak aku berproses dengan baik. Bahawa esok adalah hari raya! Weh, esok raya la.

Jadi, aku kena balik mlm ni jugak. Baru teringat yang aku tak puasa hari ni pasal nak kena balik hari ni [apa kaitan?]

Allah. Otak tidak berfungsi dengan baik hari ini.

Sedang berfikir macam mana nak kejar 2 orang surgeon itu untuk turunkan tandatangan dalam proposal aku ini. Mana la aku nak cari dorang ni. Nak masuk ikut suka je, aku seram la.

Dan menyedari bahawa hanya staff OCRCC sahaja yang kena stay sampai jam 5. Jabatan lain dah gelap. Ini semua kerana kami kena dengar present progress project dengan CARIF itu. Aku mahu pulang. Mahu tidur. Nyum..nyum..

Dan aku tension. Tension tidak bertepi~


kerana
..
..
..
..

AKU MAHU PULANG!!!!![menjerit dengan penuh emosi]...

Tiada ulasan: