Khamis, 31 Disember 2009

Entri nombor 100.

Ok. Entri ke 100.

Baru pulang dari Tabung Haji. Orang lain dari kecil dah lama ada akaun. Aku baru nak buat. Tak pa. Ini menunjukkan aku mahu 100% duit dalam akaun ini adalah datang dari usaha aku sendiri. Kuikuikui. Maka, itu adalah azam tahun baru aku. Eh, bukan azam, tapi matlamat. Matlamat jangka pendek.

Ada la aku membuang masa dekat 4 jam di bank tadi. Dengan sistem down[turun] nya. Hoho. Aku sungguh bertabah menunggu demi membuka akaun baru. Sehingga aku sempat menimbang berat badan. Dan nampaknya, aku telah hampir mencapai BMI normal. Sungguh aku berusaha keras untuk mendapatkannya.

Benornya aku baru tahu cara nak ambik gambar text guna kamera sendiri. Dekat setahun dah beli,kot. Sebelum ni, kalau amik selalu blur.Hehe

Baik. Dikesempatan ini.

SELAMAT HARI LAHIR ABAH, KE 52!!!!
Gambar sempena raya haji lepas. Muka abah penuh dengan darah lembu. Hekhek.

Hadiah? Beliau dah rasmi pun.

Jom makan. Chow! Wassalam.

Tiada ulasan: