Rabu, 23 Disember 2009

Peluang kerja

Assalamualaikum. Selamat pagi.

Ok. Mulakan entri dengan skema.

Pagi tadi waktu aku tengah berangan atas comforter yang tak berapa enak tu, aku didatangi oleh sebuah mesej dari senior Permanis aku. Huh, offer keje. Editor Pengurusan. Keje dia adalah mengurus editor dan penulis di PTS. Tau kan, PTS tu, sapa spesis suka beli buku, tau la nih.

Gaji basic RM1500. Elaun2 lain menjadikan starting adalah RM1800. Ok. Sapa-sapa yang berminat, sila la promote dan roger. Wanita sahaja. Kemasukan segera. Ok setel bab itu.

Sebenarnya, aku minat gak offer tu, tapi, aku harus fokus dan tetap pendirian. Okeh.

Itu saja.Lapar.. Jom makan chicken chop kat Rumah Universiti.

-------------------------------------------------------------
3.29 p.m
Aku bosan ni. Ingatkan hari ni ada banyak keje. Tapi, dah setel. Dan sekarang, aku tak tahu apa yang aku mahu. Owh, bosan la menghadap PC. Nak muntah aku tgk mende alah 4 segi ni. Rindukan waktu tidur. Hish, bila nak malam ni. Nak tido..

Ok, sudah. Entri tiada arah.


p/s: Tangis di hati siapa tahu.