Sabtu, 5 Disember 2009

entri tak ada makna (2)

Menjadi insan yang paling tidak produktif hari ini.

Sarah dah gerak keluar pergi kenduri..Aku? Hmm...

Nak balik Seremban.

Semalam pergi PC fair di KLCC. Konon-konon mahu beli mp4/5. Tapi, akhirnya aku beli buku Sudoku di kedai Kinokuniya. Lain yang dirancang lain yang dibeli.

Semalam tiba-tiba rasa sungguh kdekut untuk diri sendiri. Daripada habis duit beli gadget, baik beli hadiah untuk hari lahir abah 1 Januari depan. Nak kasi apa ha?

Tapi, niat tu tetap ada nak beli gak mp4 sony tu. Tunggu la harga turun dulu.

Nak tergelak pun ada semalam ni. Sang kumbang sibuk ambik gambar dgn promoter. Tak leh blah. Aku tak nampak signifikan dorang pakai seksi gila untuk promote headphone. Apa kaitan? Boleh tak nak kata promoter tu tak-cantik-langsung-harap-baju-je-seksi-dan-mekap-tebal? Camon la bebeh, korang tu diekspoiltasi la.. Aku ngutuk ni nampak sangat aku observe diorang semalam.. Hehe..

Dah rasa nak tercabut kaki dalam PC fair tu baru menapak ke Kinokuniya. Gua cakap lu, kedai buku ni lagi best dari MPH. Dah lama dah niat nak pergi sini. Tapi, tiap kali singgah ke KLCC selalu tak sempat. Buku kat situ lebih teratur. Lain kali nak lepak sini la instead of MPH..

Dalam perjalanan ke KLCC tu, aku perasan sesuatu... Dalam LRT..

O.K.U = Orang Kelainan Upaya

BUKAN

Orang Kurang Upaya.

Harap maklum. Sekian.

Tiada ulasan: