Khamis, 10 Disember 2009

Musim terkejut.

There's an answer for friends who always questioning me, how can I 'online' at 2-3 am daily, not everyday, but quite often. Actually, I slept after Isya' prayer and suddenly 'terjaga' at 2-3 am. So, that's the only reason. But, that is not the main idea for this entry.

****
Ceh, gedik berbahasa omputeh.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Cerita die gini. Macam biasa la, terjaga dari tidur tu, setelah selesai urusan apa yang patut, pekerjaan aku adalah cek email. Dan, tiba-tiba aku terbaca satu email dari UKP Yahoogroup. Wedding invitation Anuar Hasin. Akhir-akhir ini memang email group banyak pasal jemputan kahwin. Tapi kan, nama Anuar Hasin & Hazwani tu yang menarik minat aku. I' wondering would that Hazwani's name belongs to Hazwani Hatta, perhaps..But, it is not. The email also, contains the couple pic.


Seperti pernah ku lihat wanita itu.. Dan, Masha Allah. Eh, macam ex-classmate aku la. Hazwani . Nak kata betapa pulun nye aku masa tu nak confirmkan itu adalah wani (merangkap x-sc-2), kawan baik 'Aathirah, Farah (depa ni segeng dulu), aku sampai buka la balik Friendster yang tah bape kurun tak buka. And, yes. Memang pun. Dan aku tersengih-sengih sorang depan PC. Hang berjaya buat mata aku yang mamai jadi terjengil. Hehe.. Nak habaq kata la ni, asyik terkejut ja dapat berita org itu, n orang ini nikah. Sekarang ni adalah musim terkejut. Apa pun, tahniah buat pasangan. Sekian penceritaan hari ini.

Tiada ulasan: