Rabu, 30 Disember 2009

Selamat hari lahir ke 25, Along

Dalam hati aku kata malas nak tulis entri baru, tangan aku tengah menaip dah pun. Itu namanya, otak tak berjalan seiring dengan hati. Kenapa otak? Pasal otak yang mengarahkan neuron-neuron segala mende tu untuk bergerak. Ok la. Malas nak elaborate banyak. Aku bukan budak terer bio. Sekali kena sound ngan set-set terer bio nanti, mau tersedak kalau salah guna term. Haha.

Ok.ok. Benornya nak tulis entri ni pasal nak mengucapkan selamat hari lahir kepada kakak gue. Takkan nak mesej beliau kan, untuk ucap selamat, padahal dia ada kat bilik sebelah. Dan beliau tadi, dah berlagak-lagak dengan mesej2 ucap selamat sepanjang perjalanan Parit Buntar-->Seremban tadi ni. Hadiah mahal-mahal dah dapat dari mak n abah. Dari aku? haha. tengah pokai, beb.

Umur beliau dah berapa? 25. Haha.. Tak de sweet2 dah. Bitter la pulak. Wakaka. Dah suku abad dah tu. Kalau die perasan muda lagi tak tau la.

Ada banyak anjakan paradigma yang aku nampak pada kak aku ni. Makin jaga badan, makin rajin kat dapuq [part ni memang aku paling suka]. Wohooo....Adakah aku tak lama lagi dapat abang ipaq? Wah...

Apa aku merepek mereben ni? Ok. Nak ucap sekali lagi...

SELAMAT HARI LAHIR KE 25, ALONG!!!!

Jap, aku terlupa. Akhir-akhir ni kena mengajar Syafis sempena tahun depan dia dah nak UPSR. Anda-anda ingat lagi tak pasal kertas litmus? Kaler biru tu asid ke apa ye? Lepas tu, susunan planet dalam sistem suria. Siapa ada formula ye? Lupa la. Dah banyak tahun tinggal kot. Sekian.

p/s: Gambar, malas la nak upload.

Tiada ulasan: