Sabtu, 7 Ogos 2010

Saya nak ikut sunnah!

Salam.

Hari ini saya buat bekam. Bekam tu sunnah Rasulullah kan? Asal niat nak usha-usha je tempat buat bekam dan teman member, sekali masuk dan terus buat. Tak payah nak buang masa datang berulang kali kan, kalau tahu akhirnya memang nak buat juge. [ye, akhir-akhir ni saya ada banyak perilaku hasil keputusan mengejut].

Saya nak upload gambar di sini, kasik dramatik sikit. Tapi malangnya gambar tu masih dalam henpon member dan perlu edit-edit sedikit. Pendek kata, lepas ni saya tak nak makan jeli warna merah mengenangkan melihat darah beku sendiri yang memenuhkan 3/4 cup.

Bak kata mak cik tersebut " Budak ni nampak je kurus, tapi banyak sungguh darah kotor,"

Ye, baiklah. Saya menyesal mak cik. Lepas ni saya akan lebih jaga makan.

Harga? Tak mau ceritalah pasal saya telah berbelanja macam tak hengat akan gaji yang telah 'delay' selama dua bulan.

Ok lah, sambung report writting. Nanti saya tambah gambar. Wassalam.

Tiada ulasan: